4 x Rigorgeous

Rigorgeous is het overkoepelende verhaal rond de vier merken waarin je mijn ziel, passie en ondernemerschap terugvindt: Cent Pur Cent, Blush, Café Beauté en I.am.Klean.

De kern van Cent Pur Cent zit in de naam zelf. Deze gezonde make-uplijn staat voor 100% natuurlijk, 100% mineraal, 100% puur, 100% hypoallergeen en 100% diervriendelijk. Doordat we de grondstoffen voor onze producten uitvoerig testen, kunnen we ook de hoogste kwaliteit voor de volle 100% garanderen.

Omdat de producten van Cent Pur Cent vooral gericht zijn op vrouwen met een moeilijke huid, verdelen we deze lijn enkel via apotheken. In deze verkooppunten organiseren we bovendien workshops en demodagen waarbij je in groepjes van acht alle producten kan testen en tips krijgt van een Cent Pur Cent-visagiste.

Via de Blush Academy + Agency delen we onze passie voor mode en make-up met andere make-up lovers.

In de Blush Academy leiden ervaren vakdocenten je op tot professionele Make-up Artist of Fashion Stylist. Tijdens jouw stage leer je je nieuwe beauty-skills meteen omzetten in de praktijk.

Wil je je hobby laten uitgroeien tot een eigen business? Dan kan je terecht bij Blush Agency. Hier krijg je de mogelijkheid om op freelancebasis opdrachten in beauty en fashion te verzorgen in je eigen stijl, en zo je portfolio stap voor stap uit te bouwen.

Café Beauté is de gouden combinatie van schoonheidsbehandelingen en een bistro. Je geniet dus heerlijk van een hapje en een drankje tijdens een van de vele mogelijke behandelingen, zoals een facial, (permanente) make-up, body treatments, waxing, …

Daarnaast is er Café Beauté Hair & Events, waarbinnen we natuurlijke haarverzorging en de organisatie van de leukste events aanbieden. Denk aan een memorabele bachelorette- of ladiesparty, een verjaardagsfeest op maat, een stijlvolle high tea, een originele babyshower of een workshop in onder meer hairstyling, skincare en make-up.

I.am.klean is het antwoord op de vraag vanuit de beautysector naar 100% natuurlijke en minerale producten, naar aanleiding van het succes van onze Cent Pur Cent productlijn. Alle i.am.klean producten worden dus verdeeld via schoonheidsspecialisten en conceptstores.

Met i.am.klean richten we ons qua eindgebruiker vooral op echte fashionista’s die op zoek zijn naar een Belgisch, duurzaam, gezond en luxueus product dat helemaal bij hun levensstijl past.

Geïnspireerd door de verschillende merken die ik uitbouwde?