Gezonde make-up:
een breed concept
sterke merken met een duidelijke visie
Rigorgeous is het overkoepelend businessmodel waarbij je mij leert kennen als de spirit en de persoonlijkheid achter de merken Cent Pur Cent, i.am.klean, Blush Academy + Agency en de belevingsstore Café Beauté. Al meer dan 16 jaar ben ik actief in gezonde make-up. Samen met mijn team ontwikkelde ik verschillende merken die verdeeld worden in de farma- en beautywereld.
Inspirerend totaalconcept
Omdat ik van al mijn B2B-klanten topondernemers wil maken, levert Rigorgeous niet alleen gezonde, hoogwaardige en duurzame producten, maar een totaalconcept van opleiding, begeleiding, marketing en sales. Op die manier kunnen klanten geïnspireerd en ondernemend hun eigen business uitbouwen.
Met Rigorgeous ben ik dan ook het gezicht van een community waarin veel vrouwen én ondernemers zich herkennen door de overkoepelende filosofie én het verhaal achter de afzonderlijke merken.

Ik vind het belangrijk om natuurlijke, gezonde make-up voor vrouwen van elke leeftijd en afkomst toegankelijk te maken door ze te verdelen via professionals in farma en beauty die ook geloven in deze visie. Via deze kanalen wil ik mijn ultieme doel bereiken, namelijk dat iedere vrouw zich mooi kan voelen en helemaal zichzelf kan zijn, zonder dat ze perfect moet zijn.
Caroline Rigo
De 3 pijlers van de Rigoodness visie

good hearted
We zorgen er op een authentieke en oprechte manier voor dat elke vrouw zich goed in haar vel voelt.

good inspired
We zijn erg betrokken bij onze klanten en willen vanuit onze jarenlange professionele ervaring zoveel mogelijk kennis delen.

good connected
We zijn gekend als een heel toegankelijk merk waarbinnen er altijd plaats is voor feedback binnen de community.


good hearted
- We bieden met een warm hart toegankelijke en gemakkelijke producten aan voor elke vrouw, met elk huidtype
- We hechten veel belang aan authenticiteit voor onszelf, onze producten en onze klanten
- We besteden veel aandacht aan de mentale en fysieke gezondheid van onze medemens: we willen dat iedereen zich goed in z’n vel voelt
- We doen er alles aan om elke vrouw zich mooi te laten voelen
- We vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn, zonder ‘de perfectie’ na te streven
- We zetten enkel gezonde en eerlijke producten in de markt
- Dankzij onze duurzame en ecologische processen dragen we ons steentje bij aan de maatschappij
- We kiezen de ingrediënten van onze producten met de grootste zorgvuldigheid én op een sociaal verantwoorde manier
- We werken met gerecycleerde en duurzame verpakkingen (bv. drukken op FSE papier)

good inspired
- We zijn heel erg betrokken bij onze klanten, omdat we willen helpen en kennis willen doorgeven
- We inspireren al onze klanten met professionele opleidingen, advies, lezingen, protocols voor workshops enz.
- We geven onze klanten de juiste antwoorden, ook op vlak van marketing, communicatie, verkoop, …



good connected
- We zijn een merk dat mee opgebouwd wordt door haar fans
- In onze hechte community kan je terecht met al je beauty- én ondernemingsvragen
- We willen een brug bouwen tussen B2B en B2C
- We zijn een heel toegankelijk merk waarmee iedereen zich volledig kan identificeren
- We krijgen veel – erg geapprecieerde – steun van heel wat trotse ambassadeurs