Missie & Visie
Laat je inspireren door de Rigorgeous filosofie!
Missie
Rigorgeous symboliseert meer dan enkel 'gorgeous' zijn, het belichaamt een pure en innerlijke schoonheid. Het gaat om meer dan mooie producten of een perfecte look. Ik wil dat je je met mijn creaties écht 'Rigorgeous' voelt: stralend van binnenuit, met een unieke schoonheid die je geest en hart verrijkt.
Mijn missie is om vrouwen te helpen zich mooier te voelen, zonder dat ze perfect hoeven te zijn. Juist in hun eigenheid ligt hun kracht. Met mijn producten en diensten wil ik ze de tools en het zelfvertrouwen geven om te stralen van binnenuit.
Om mijn gezonde, natuurlijke en verantwoorde producten voor vrouwen van alle leeftijden en afkomst toegankelijk te maken, verdeel ik ze via professionals in de farma- en beautywereld die ook geloven in mijn filosofie. Omdat ik van al onze B2B-klanten topondernemers wil maken, leveren we niet alleen gezonde, hoogwaardige en duurzame producten. Ik bied hen een totaalconcept van opleiding, begeleiding, marketing en sales zodat ze geïnspireerd en ondernemend hun business kunnen uitbouwen en ze elke fan even enthousiast kunnen adviseren als ik zelf zou doen.
Visie
Van jongs af aan wist ik al dat ik de wereld wilde verbeteren. Niet de fysieke wereld om ons heen, maar de mensen die er leven, liefhebben en lachen. Ik vind het fascinerend om te begrijpen hoe je denkt, wat je beweegt en waar je mee worstelt.
Mijn droom is dan ook om met Rigorgeous diep in je emoties door te dringen. Je te inspireren met mijn verhaal, kennis, make-up en elke penselenstreek. Want ik vind dat de wereld waarin we leven vaak te oppervlakkig is en ons ervan weerhoudt om onze ware zelf te laten zien.
Maar een mooiere wereld creëren begint bij jezelf. Bij durven te veranderen in je hart en mind, en niet alleen in je hoofd. En daarom creëer ik eenvoudige, eerlijke, gezonde en verantwoorde make-upproducten die je een instant happiness, maar vooral ook een duurzaam rigorgeous gevoel geven.
Rigorgeous verbindt al mijn merken met elkaar. Ze beantwoorden allemaal aan mijn persoonlijke Rigoodness visie. Bij alles wat ik doe, streef ik naar good hearted, good inspired en good connected.
Elke dag doe ik mijn best om samen met jou de wereld mooier te maken. Want als jij je goed voelt, groeien zowel jij als de wereld om je heen veel gemakkelijker tot hun volle potentieel.
Farma
Van Omega Pharma naar Cent Pur Cent: Een Passie voor Gezonde Make-up
Mijn carrière begon bij Omega Pharma, maar mijn passie voor make-up leidde me naar de oprichting van Cent Pur Cent.
Cent Pur Cent: Meer dan Make-up
Cent Pur Cent is een merk van gezonde make-up die in 2016 werd gelanceerd. We geloven in producten die niet alleen mooi maken, maar ook goed doen. Onze producten bevatten enkel zorgvuldig geselecteerde ingrediënten en zijn verpakt in duurzame materialen.
Naast make-up bieden we ook:
- Skincare producten
- Opleidingen voor professionals
- Een concept store waar klanten kunnen ontspannen en genieten van behandelingen (Café Beauté)
Onze missie is om:
- De farmaceutische sector te inspireren en informeren over gezonde make-up
- Klanten te voorzien van producten die goed zijn voor hun huid en de planeet
- Kennis over beauty te delen via onze Blush Academy
Cent Pur Cent: Beauty met Impact
We zijn trots op wat we hebben bereikt met Cent Pur Cent en we blijven ons inzetten om de wereld van beauty mooier en duurzamer te maken.
Beauty
i.am.klean: Eco-luxe Beauty voor een Bewuste Schoonheid
i.am.klean biedt eco-luxe make-up die je helpt een bewuste en luxueuze levensstijl te creëren. Onze eenvoudige en effectieve producten zijn goed voor je huid én de planeet.
Waarom i.am.klean?
- Kwaliteit van de bovenste plank: We gebruiken vegan en minerale ingrediënten, en onze verpakkingen zijn hervulbaar en recyclebaar.
- Schoonheid met impact: Voel je mooi en zelfverzekerd terwijl je een positieve bijdrage levert aan de wereld.
- Meer dan make-up: Ontdek onze prachtige homecollectie met geurkaarsen, huisparfums en diffusers.
Leer meer en word beauty-expert:
- Blush Academy: Volg onze professionele opleidingen tot Make-up Artist of Fashion Stylist.
- Café Beauté: Ontspan en geniet van een behandeling in onze conceptstore.
Community
Welkom in onze Beauty Community!
Op onze Facebook-pagina's creëren we een warme plek waar je helemaal jezelf kunt zijn. Een plek waar je terecht kunt met al je beautyvragen, waar je je gewaardeerd voelt en waar we écht naar je feedback luisteren.
Onze community is ontstaan door en voor make-upliefhebbers die fan zijn van wat we doen. En daar zijn we enorm dankbaar voor!
Wat vind je op onze Facebook-communitypagina's?
- Inspirerende tutorials
- Leuke filmpjes
- Handige tips over het gebruik van onze producten
- Previews van nieuwe producten
- Exclusieve foto's
- Brainstorms en discussies over beauty
- Prachtige looks om te creëren
En er is nog veel meer! Dus kom gezellig meedoen en geniet van onze beauty community!
De 3 pijlers van de RiGoodness visie
Good hearted
- We bieden met een warm hart toegankelijke en gemakkelijke producten aan voor elke vrouw, met elk huidtype
- We hechten veel belang aan authenticiteit voor onszelf, onze producten en onze klanten
- We besteden veel aandacht aan de mentale en fysieke gezondheid van onze medemens: we willen dat iedereen zich goed in z’n vel voelt
- We doen er alles aan om elke vrouw mooi te laten voelen
- We vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn, zonder ‘de perfectie’ na te streven
- We zetten enkel gezonde en eerlijke producten in de markt
- Dankzij onze duurzame en ecologische processen dragen we ons steentje bij aan de maatschappij
- We kiezen de ingrediënten van onze producten met de grootste zorgvuldigheid én op een sociaal verantwoorde manier
- We werken met gerecycleerde en duurzame verpakkingen (bv. drukken op FSE papier)
Good inspired
- We zijn heel erg betrokken bij onze klanten, omdat we willen helpen en kennis willen doorgeven
- We inspireren al onze klanten met professionele opleidingen, advies, lezingen, protocols voor workshops enz.
- We geven onze klanten de juiste antwoorden, ook op vlak van marketing, communicatie, verkoop, …
Good connected
- We zijn een merk dat mee opgebouwd wordt door haar fans
- In onze hechte community kan je terecht met al je beauty- én ondernemingsvragen
- We willen een brug bouwen tussen B2B en B2C
- We zijn een heel toegankelijk merk waarmee iedereen zich volledig kan identificeren
- We krijgen veel – erg geapprecieerde – steun van heel wat trotse ambassadeurs